Sunday 3 March 2013

cArA pEnGhAnTaRaN

assalamualaikum dan selamat pagi... pOn!!! pOn!!!

  maap yer tumpang lalu kejap... just nk bg tahu cra penghantaran kuih dan kek adalah termaktub pada tempat dan waktu.. contohnya kalau dekat dengan tempat kerja,saya akan hantar by hand tp klu jauh saya akan hantar menggunakan perkhidmatan pos laju yang dijamin satu hari akan sampai... InsyaAllah... 

harga postage adalah :
 Kedah dan Pulau Pinang : Mengikut kadar yang ditetapkan oleh Pos Malaysia
  

Untuk tempahan,saya akan terima dua minggu awal sebelum tarikh yang anda mahukan..Bagi yang menempah secara by hand, anda boleh bayar terus kepada saya atau anak buah semasa penghantaran dilakukan.. bagi yang jauh, boleh bank in terus kepada saya pada hari tempahan tersebut.. Bank diterima adalah Maybank dan CIMB Bank.. Untuk maklumat lanjut, anda boleh terus menghibungi saya di talian 0174557520 (Syafiqah)




                                                kami menggunakan pos laju untuk penghantaran


  kadar pos laju setiap negeri dan berat yang dikenakan bayaran


   contoh borang untuk penghantaran pos laju





No comments:

Post a Comment